dimecres, 9 de març del 2016

La font del Passeig.

Bona nit Salt, avui publico una queixa anònima que m’arriba des del carrer major. Demanen solucions envers la Font que hi ha al passeig Ciutat de Girona, que no para de perdre aigua i expliquen que ningú ho soluciona i és una despesa d’aigua molt tonta i innecessària. L’aigua apart de cara, és un recurs escàs.




















Hi posaran solució? ho arreglaran? Esperem que si.


La setmana que ve realitzarem una publicació en la que estem treballant amb diferents veïns del barri vell per estudiar una seria de queixes en comú sobre un mateix tema. La setmana que ve, més i millor. 

_______________________________________________________________________________

Buenas noches Salt, hoy publico una queja anónima que me llega desde la calle mayor. Piden soluciones para la fuente que hay en el paseo Ciutat de Girona, que no para de perder agua y explican que nadie lo soluciona y es un gasto de agua muy tonto e innecesario. El agua aparte de cara, es un recurso escaso.

¿Pondrán solución? ¿Lo arreglarán? Esperamos que sí.

La próxima semana realizaremos una publicación en la que estamos trabajando con diferentes vecinos del Barri Vell para estudiar una serie de quejas en común sobre un mismo tema. La próxima semana, más y mejor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada