dijous, 17 de març del 2016

Comunicat Transport Públic

COMUNICAT:

Bona tarda Salt, tinc BONES NOTICIES!!! Torno a estar content!!!  

Avui com ja sabeu, tenia la reunió amb el tinent alcalde, i bé, us puc dir que ha anat molt bé. Us explico: hem estat parlant clarament durant una estona i m’ha explicat que des de l’ajuntament ho volen solucionar. Això ho tenen clar. M’ha comentat que tenen dues opcions per poder-ho intentar solucionar. 

- La primera, seria pactar amb ATM, l’empresa que propietària del transport públic de Salt, i arribar a un acord per tal d’assolir aquests abonaments necessaris. 

- O bé, com a segona opció, fer constar dins els pressupostos anuals del 2017, la “despesa/inversió” (no sé com catalogar-ho) de la quantitat que sigui necessària per tal que sigui l’ajuntament qui assumeixi els cost d’aquests abonaments i d’aquesta manera, proporcionar als joves un descompte considerable. 

Per suposat, el sr. Toni Vidal, s’ha explicat molt millor i amb més claredat i credibilitat. Ara bé, no us puc confirmar que estigui res solucionat, ni que ja estigui tot arreglat per part de l’equip de govern, però si que us puc dir, que m’han assegurat que el setembre, ens tornarem a reunir per saber fins a on han arribat i quina solució han aconseguit, ja que em comentaven la possibilitat que ni al 2017 això estigués solucionat, i ha sigut aquí en l’únic moment que he hagut de fer una mica de pressió i demanar que com a mínim, m’asseguressin  una solució encara que fos mínima, per l’any 2017.  
Per tant, hem quedat per reunir-nos el setembre i saber com ho han solucionat... Per petita que sigui la millora, entre tots alguna cosa aconseguirem.

Per últim, tornar a agrair les formes i predisposició del sr. Toni Vidal, així com del seu equip, perquè us asseguro que m’ha fet notar que ho volen solucionar, ja que els hi interessa tant a ells, com als joves, com a les universitats de Salt i Girona. Moltes gràcies ajuntament, així si!!!

 
Línia 3: Salt - Girona (ATM) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada