Bon
dia Salt, com vaig dir ahir, acabo d’anar a l’ajuntament a posar la queixa
formalment perquè els joves de Salt no tenim cap descompte o bonificació amb el
transport públic, al contrari dels joves de Girona que tenen uns descomptes
molt considerables.
Bé
doncs, primer de tot, vull agrair el tracte que m’han donat les tres persones
que m’han atès. Primer la dona de l’entrada, segon la noia de la taula nº4 del
registre i finalment la secretaria del sr. Alcalde. Igual que realitzo
crítiques negatives, també en faig de positives, ambdós casos sempre
constructives.
M’esperava
una resposta seca i insuficient. Però no ha sigut així, m’han fet emplenar el formulari
que us adjunto, i m’han dit que ho farien arribar als diferents departaments
que d’una manera o altre toquen el tema del transport públic, joves i Salt
ciutat universitària. També m’han dit que es posarien en contacte amb mi per
realitzar una reunió cara a cara amb el regidor/a que porta aquest tema per tal
d’exposar-li de primera mà la meva sol·licitud i queixa. Amb un termini de 3
mesos com a molt.
Ara
bé, a mi personalment aquest termini no em serveix. Em sembla excessiu per una
gestió d’aquest tipus. Amb tres mesos jo ja marxo a treballar fora, i m’agradaria
tenir una resposta abans no marxi perquè sinó, l’any que ve no s’haurà aplicat
cap solució. Per tant, d’aquí un mes sinó he rebut cap resposta o intenció de
resposta, em tornaré a presentar allà per parlar directament al mateix moment
amb algun responsable.
No
pot ser que mai, cap membre de l’equip de govern s’hagués plantejat això.
Reconegut per ells, és una vergonya que els joves de Salt paguem tant per un
transport públic. No entenem perquè els jubilats si tenen descomptes i els
joves no.
Quan
tingui notícies us informaré. Sempre un plaer.
___________________________________________________________________________________
Buenos días Salt, como dije ayer, acabo de ir al ayuntamiento
a poner la queja formalmente porque los jóvenes de Salt no tenemos ningún
descuento o bonificación con el transporte público, al contrario de los jóvenes
de Girona que tienen unos descuentos muy considerables.
Bueno, antes que nada, quiero agradecer el trato que me han
dado las tres personas que me han atendido. Primero la mujer de la entrada,
segundo la chica de la mesa nº4 del registro y finalmente la secretaría del sr.
Alcalde. Al igual que realizo críticas negativas, también hago de positivas,
ambos casos siempre constructivas.
Me esperaba una respuesta seca e insuficiente. Pero no ha
sido así, me han hecho rellenar el formulario que os adjunto, y me han dicho
que lo harían llegar a los diferentes departamentos que de un modo u otro tocan
el tema del transporte púbico, jóvenes y Salt ciudad universitaria. También me
han dicho que se pondrían en contacto conmigo para realizar una reunión cara a
cara con el concejal/a que lleva este tema a fin de exponerle de primera mano
mi solicitud y queja. Con un plazo de 3 meses como mucho.
Ahora bien, a mí personalmente este plazo no me sirve. Me
parece excesivo para una gestión de este tipo. Pasados estos tres meses yo ya
me voy a trabajar fuera, y me gustaría tener una respuesta antes no me marche
porque si no, el año que viene no se habrá aplicado ninguna solución. Por lo
tanto, dentro de un mes sino he recibido ninguna respuesta o intención de
respuesta, me volveré a presentar allí para hablar directamente y en el mismo
momento con algún responsable.
No puede ser que nunca, ningún miembro del equipo de gobierno
se hubiera planteado esto. Reconocido por ellos, es una vergüenza que los
jóvenes de Salt tengamos que pagar tanto por un transporte público. No
entendemos porque los jubilados si tienen descuentos y los jóvenes no.
Cuando tenga noticias os informaré. Siempre un placer.
Ha passat una setmana i de moment no tinc cap resposta. Donem-los temps.
ResponElimina