dijous, 3 de desembre del 2015

Benvinguts Saltencs!

Benvolguts saltencs i veïns, amb aquesta publicació dono per inaugurat el meu blog on a través de les publicacions que aniré penjant, podrem debatre diferents temes del nostre poble.

Sovint, aniré penjant temes de crítica i opinió envers el nostre poble per tal de crear un debat amb vosaltres, i fer-nos escoltar. Com que crec que no tenim prou veu davant el nostre poble, el qual estimem, us proposo fer ús d’aquest blog per tal d’expressar-vos sobre qualsevol tema que tingui o pugui tenir relació amb Salt. És a dir, a més a més de les publicacions que vagi penjant jo a títol personal les quals podreu comentar i debatre allò que vosaltres opineu, estaré encantat de plasmar totes aquelles publicacions que em feu arribar a través del meu correu: marcmorales.c@gmail.com

Amb això no pretenc fer una crítica ofensiva a l’ajuntament ni a cap polític en concret, simplement, per diversos fets que m’han anat passant amb l’administració d’aquest poble independentment de l’equip de govern que estigués governant aleshores, crec que de vegades va molt bé fer-los saber allò que pensen i els hi passa pel cap als ciutadans del poble pel qual se suposa que haurien de vetllar.

Polític és una vocació i com a tal, a qualsevol d’ells els hi hauria d’interessar les nostres opinions, queixes i agraïments.

Amb respecte i educació, en aquest blog hi ha espai per qualsevol publicació.
______________________________________________________________________

Estimados saltencs y vecinos, con esta publicación doy por inaugurado mi blog  donde a través de las publicaciones que iré colgando, podremos debatir diferentes temas de nuestro pueblo.

A menudo, iré colgando temas de crítica y opinión sobre nuestro pueblo para crear un debate con vosotros, y hacernos escuchar. Como creo que no tenemos suficiente voz ante nuestro pueblo, el cual queremos, os propongo hacer uso de este blog para expresaros sobre cualquier tema que tenga o pueda tener relación con Salt. Es decir, además de las publicaciones que vaya colgando yo a título personal las cuales podréis comentar y debatir lo que vosotros opináis, estaré encantado de plasmar todas aquellas publicaciones que me hagáis llegar a través de mi correo: marcmorales.c@gmail.com

Con esto no pretendo hacer una crítica ofensiva al ayuntamiento ni a ningún político en concreto, simplemente, por varios hechos que me han ido pasando con la administración de este pueblo independientemente del equipo de gobierno que estuviera gobernando entonces, creo que a veces va muy bien hacerles saber lo que piensan y les pasa por la cabeza a los ciudadanos del pueblo por el que se supone que deberían velar.

Político es una vocación y como tal, a cualquiera de ellos les debería interesar nuestras opiniones, quejas y agradecimientos.

Con respeto y educación, en este blog hay espacio para cualquier publicación.


1 comentari: